TRAINING: GASTVRIJHEID | HOSPITALITY | GASTGERICHTHEID
TRAINING: GASTVRIJHEID | HOSPITALITY | GASTGERICHTHEID
Optimale gastbeleving
Altijd al 5* reviews willen ontvangen? Wil jij als horecaondernemer ervoor zorgen dat je personeel je gasten een geweldige avond bezorgen? Ga jij voor een geweldige sfeer en blije gezichten?
Denk dan aan een training voor jouw personeel! Gastvrijheid - Hospitality en Gastgerichtheid staat hierbij centraal.
"Sales" training
Krijg training van ervaren "sales" trainers Paul & Anthony. Paul en Anthony zijn Kenneth Smith trainers en geven salestraining aan bedrijven. Vanuit deze gedachte zijn ze zelf een restaurant gaan openen. Restaurant Sientjes. Na een jaar hebben ze (op dit moment van schrijven) letterlijk alleen maar 5* google reviews. De maximale score dus.
Het eten zelf is natuurlijk goed. Maar wat zorgt er nou voor dat de gasten een 10 geven voor hun horeca avond.... Dit is natuurlijk de juiste benadering van de medewerkers
Doel en aanpak
Gasten op ieder moment een onderscheidend goede beleving bieden, dat is het doel van deze training. De training staat voor een praktische aanpak waarbij we starten met bewustwording en dan de concrete vertaling maken naar de contactmomenten met gasten van de deelnemers. Met aansprekende actieve werkvormen laten we de deelnemers ervaren en voelen wat Gastheerschap doet bij gasten.
Belangrijke leergebieden
Deze training kan worden aangevuld met leren adviseren aan tafel en de gemiddelde besteding verhogen door upselling. Wij adviseren je er graag over.
Verwacht resultaat
Na deze inspirerende praktische training zijn de deelnemers in staat meer uit hun werk te halen en een optimale beleving te realiseren. Weten zij hoe ze echte verbinding maken met gasten en waarmee ze gasten fan van jouw restaurant maken. Weten zij hoe ze gasten zich echt welkom kunnen laten voelen. Het werkplezier zal worden vergroot en het resultaat zal worden verbeterd.
Aanpassingsmogelijkheden
Per organisatie gebruiken we de eigen praktijksituaties; al dan niet in combinatie met de trainerservaringen uit een mystery visit. Je kunt leergebieden toevoegen zoals gasten adviseren en leren op een gastgerichte wijze meer te upsellen. De meest voorkomende combinatie is Service & Upselling. Bel ons voor een advies op maat.
In welke talen kunnen wij de training geven
Aan de slag
Enhousiast en wil je meer weten? Bel Paul op voor meer informatie. Zijn nummer is: 06 48 52 45 20